'Llibre per Llibre' és el nom del projecte per intercanviar llibres que la regidoria de cultura de l'Ajuntament d'Agramunt impulsa, per tercer any consecutiu, durant la celebració del Dia de Sant Jordi. Mercè Cases, regidora de cultura: "Llibre per llibre' és una iniciativa que vol que, aquells llibres que tenim per casa que ja hem llegit o que tenim avorrits, puguin ser canviats per altres que ens sorprengui sense haver de comprar-lo".
Aquesta iniciativa posa l'accent, a més, en els més petits, a qui s'anima a descobrir noves lectures amb aquesta experiència. És per aquest motiu que durant aquests dies se'ls ha informat que poden portar, abans del 23 d'abril, el llibre que vulguin intercanviar a la Biblioteca o a l'Oficina de Turisme.
Allí se'ls donarà un tiquet amb el que podran agafar el llibre que vulguin de la paradeta que s'habilitarà durant el Dia de Sant Jordi al carrer. A partir del 23 d'abril, la paradeta també estarà oberta durant uns quants dies a la Biblioteca Municipal.
